Nieuwe rollen
Pagina 8 van 8 • Deel •
Pagina 8 van 8 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Nieuwe rollen
Ik hoor graag kritiek 
En ja, ze zijn niet allemaal even sterk, maar dit zat gisteravond in mijn hoofd, als ik het dan toch opschrijf kan ik het net zo goed online zetten.
En ja, ze zijn niet allemaal even sterk, maar dit zat gisteravond in mijn hoofd, als ik het dan toch opschrijf kan ik het net zo goed online zetten.

Kasper- Aantal berichten: 188
Registratiedatum: 05-09-11
Leeftijd: 20
O, dat heb ik er dus blijkbaar niet ingezet, leek me eigenlijk wel logisch, maar dat was dus wel de bedoeling ja 

Held hadden we al een soort idee ooit van denk ik, maar was niet doorgegaan, weet de reden niet exact meer.
En infectie weerrat genezen (van Pestmeester), hoe exact doet ie dat?
Of ie het enkel op zichzelf? Als enige stemmen na viruswolf lynch is dan weer een beetje vreemd. Meestal komen er dan snelle lunches na elkaar.
En infectie weerrat genezen (van Pestmeester), hoe exact doet ie dat?

Niels- Aantal berichten: 856
Registratiedatum: 23-02-11
Leeftijd: 17

Niels schreef:Held hadden we al een soort idee ooit van denk ik, maar was niet doorgegaan, weet de reden niet exact meer.
En infectie weerrat genezen (van Pestmeester), hoe exact doet ie dat?Of ie het enkel op zichzelf? Als enige stemmen na viruswolf lynch is dan weer een beetje vreemd. Meestal komen er dan snelle lunches na elkaar.
Als iemand geïnfecteerd wordt, word dat bekend gemaakt (wie geinfecteerd is ook) Voordeel voor deze persoon dus dat hij niet meer verdacht is. Als de pestmeester nog in het spel is, is het dan niet handig de kracht van de Weerrat te gebruiken, omdat de pestmeester die dan kan genezen. Weerrat is dus eigenlijk 'onbruikbaar' als er een pestmeester in het spel is.
Viruswolf gedoe bedacht ik daarna pas, je hebt de keuze dan om iemand met vol stemrecht te lynchen en dus jezelf kenbaar te maken (als gevolg waarschijnlijk volgende lunchslachtoffer), of om niet te stemmen als je jezelf verborgen wilt houden.

Hmm, dan kan de heks evengoed pestmeester tot leven wekken en zo kan de pestmeester zijn actie doen.

Moet die er wel in zitten
maar ja, daar had ik niet aan gedacht. Dan blijft het gewoon bij eigen immuniteit voor de rat.

Ja, ben effe bezig, dus zal later ook nog wel effe kijken daarnaar 

Dan zal ik kijken of ik nog wat kan vebeteren.

Pagina 8 van 8 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Similar topics» Solicitatie alle rollen / verhalen van verzonnen rollen
» De rollen
» Nieuwe forumleden
» Nieuwe leden van Northsidebullys.com
» nieuwe winkel in Den Bosch
» De rollen
» Nieuwe forumleden